.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران خبر داد :
آزمون احراز صلاحيت مشاوران فناوري اطلاعات برگزار مي‌شود
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران از برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران در استان به صورت هم‌زمان با سراسر کشور خبرداد.
آزمون احراز صلاحيت مشاوران فناوري اطلاعات برگزار مي‌شود

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سامان نصر مازندران، عباس رمدانی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران با بیان اینکه شاخه مشاوران از اعضای حقیقی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران تشکیل شده است، گفت:تمامی اشخاص حقیقی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با عضویت در سازمان می‌توانند در آزمون سالانه احراز صلاحیت مشاوران شرکت کنند.

رمدانی با اشاره به اینکه میزان مهارت و توانمندی افراد در آزمون احراز صلاحیت مشاوران مورد سنجش قرار می‌گیرد، افزود:افراد پس از کسب حد نصاب قبولی به عضویت شاخه مشاوران درمی‌آیند.

 رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران با بیان اینکه اشخاص حقیقی پس از عضویت در شاخه مشاوران و دریافت مجوز فعالیت می‌توانند به عنوان ناظر و مشاور در پروژه‌های فناوری اطلاعات مشغول به کار شوند، اضافه کرد: دهمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات ساعت 10صبح روز پنج شنبه 23آبان ماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود:کارشناسان در چهار رشته مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، شامل: نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، سخت افزار، مشاوره مدیریت و آموزش  احراز صلاحیت می‌شوند.

رمدانی با بیان اینکه آزمون احراز صاحیت مشاوران برای تک رشته‌ای‌ها، شامل؛ 20سئوال عمومی و 20سئوال تخصصی در مدت زمان 60دقیقه است، گفت:افرادی که در دو رشته شرکت می‌کنند باید به 20سئوال عمومی و 40سئوال تخصصی در مدت زمان 90دقیقه پاسخگو باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.016 seconds.